Mobilní aplikace

logo mobilní aplikacegoogle-play-downloadapp-store-download

Dotační projekty

Dotační projekty EU

eu1 eu2

Euroregion Krušnohoří

Projekty EU najdete zde ....

Předpověď počasí

Předpověď počasí

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

Důležitá tel. čísla

hlášení poruch ČEZ – 840 850 860

dispečink vodáren – 840 111 111

hasiči Kalek - 603 205 384

dispečink SUS – 724 165 392

MěÚSS Jirkov - 474 684 432

DSO Chomutovsko

Svazek obcí Chomutovsko

Překladač

czdeen

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Sponzoři akcí

Ústecký kraj GRAPE SC., a.s.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 1
DNES: 28
TÝDEN: 1744
CELKEM: 428203

Navigace

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Výpis bodového hodnocení řidiče umožňuje občanům zjistit stav jejich bodového hodnocení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost o vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home může podat pouze držitel datové schránky fyzické osoby (nepodnikající).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby; postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním jednoduchého formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy - žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Identifikace žadatele proběhne na základě zadání přihlašovacích údajů k datové schránce; povinnou náležitostí žádosti je číslo řidičského průkazu.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Výpis bodového hodnocení řidiče" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu bodového hodnocení řidiče z Centrálního registru řidičů prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti Centrálního registru řidičů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

23.02.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.