Občan a pořizování územních a regulačních plánů
Občan, zástupce veřejnosti, právní zástupce občana.
Občan by měl sledovat vývěsku obce, kde se dozví o veřejném projednávání a svých právech s dostatečným předstihem.
Na obecním úřadu, příp. úřadu územního plánovaní obce s rozšířenou působností.
Občan situaci řeší na výše zmíněných místech (viz bod 08) se zaměstnanci příslušných oddělení, a to v termínech uvedených ve vyhláškách zveřejněných na úřední desce obce.
Žádné; chce-li občan uplatnit námitku jako vlastník, musí být schopen vlastnictví nemovitosti prokázat.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Informujte se na příslušných úřadech, zda elektronickou službu v tomto případě umožňují.
Na projednávání územního (regulačního) plánu se nevztahují obecné předpisy o správním řízení. Vydání formou opatření obecné povahy se řídí správním řádem.
Bez časového omezení.
hlášení poruch ČEZ – 840 850 860
dispečink vodáren – 840 111 111
hasiči Kalek - 605 934 291
dispečink SUS – 724 165 392
MěÚSS Jirkov - 474 684 432
Návštěvnost:
ONLINE:2
DNES:238
TÝDEN:1506
CELKEM:952640