Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy
Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.
O zveřejnění informací může požádat fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba, resp. její statutární zástupce (dále též "objednatel služby zveřejnění informací").
Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.
Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:
Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
Ministerstvo vnitra
Doklady nejsou stanoveny.
K zahájení poskytování služby zveřejnění informací dojde v den požadovaný objednatelem služby zveřejnění informací, ne však dříve, než 10. kalendářní den ode dne nabytí účinnosti smlouvy a nikoli dříve, než 10. kalendářní den ode dne úhrady ceny za poskytování služby zveřejnění informací dle smlouvy.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Objednatel služby zveřejnění informací zašle podklady do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
V mimořádných a odůvodněných případech může Ministerstvo vnitra povolit provést aktualizaci obsahu informací a formulářů na základě nových podkladů poskytnutých objednatelem služby zveřejnění informací.
Sankce nejsou stanoveny.
—
05.11.2013
Bez časového omezení.
hlášení poruch ČEZ – 840 850 860
dispečink vodáren – 840 111 111
hasiči Kalek - 605 934 291
dispečink SUS – 724 165 392
MěÚSS Jirkov - 474 684 432
Návštěvnost:
ONLINE:3
DNES:51
TÝDEN:1940
CELKEM:941303